Frågor och svar
På hoppfältet har vi restaurang/cafeteria som erbjuder maträtter samt kalla och varma drycker.
Vi tar emot Visa, MasterCard och Swish.
Betalning på plats är endast för drop-in samt eventuell uppgradering av tandempaket.
Har ni picknick med er finns det flera picknickbord ni kan använda. Det finns gräsytor nära landningsområdet med bra sikt så ni kan se hopparna landa.
När du genomför ditt tandemhopp hos oss i Stockholms Fallskärmsklubb är du försäkrad genom Svenska Fallskärmsförbundets försäkringsbolag (Säkra). Se http://www.sff.se/index.php/fakta-for-hoppare/forsakring för mer detaljer.
Du som bokar kan sätta en annan person som kontaktperson, det är dock mycket viktigt att den personens kontaktuppgifter är korrekta så vi kan skicka ut SMS med information om hoppet blir av eller inte 2 timmar innan bokningstiden. Se också till att den personen är väl införstådd med bokningsproceduren och hur de hittar till Gryttjom.
Nej, inga typer av kameror eller mobiltelefoner får medtagas. Vill du ha foto/video från hoppet får du boka foto/video. Det är av säkerhetsskäl som vi inte tillåter tandempassagerarna att ta med sig saker i frifall.
Säg till direkt när ni kommer fram att ni skulle vilja vara fler, om det finns lediga sloter kan det gå att lösa direkt. Är det fullbokat kan det ibland gå att lösa med ompusslande och lite extra väntetid. Det bästa är såklart att säga till din polare långt innan att det är inget att fundera över, så bokar ni in det redan vid första bokningstillfället! 🙂
Vi kan inte garantera att vi har tillgång på fotografer om ni köper foto/video på plats men det går ofta att lösa. För att vara säker på att få foto/video, boka in det redan vid bokningstillfället.
För information om grupprabatter, vänligen kontakta oss på telefon eller email.