Frågor och svar

Finns fika att köpa på fältet i Gryttjom?

På hoppfältet har vi restaurang/cafeteria som erbjuder maträtter samt kalla och varma drycker.   

Vad för typ av betalning tar ni emot på fältet?

Vi tar emot Visa, MasterCard och Swish.

Kan vi betala bokningen på plats i gryttjom?

Betalning på plats är endast för drop-in samt eventuell uppgradering av tandempaket.

Kan vi ta med oss egen picknick?

Yes, you can bring a picnic basket (but no alcohol) and use any of the picnic tables we have on the grounds. There´s also a nice grassy area for spreading out a picnic blanket and watching all the jumpers land.

Är jag som tandempassagerare försäkrad?

Everyone who makes a tandem jump here at Stockholms Fallskärmsklubb has insurance coverage through Svenska Fallskärmsförbundets insurance company (Säkra). See http://www.sff.se/index.php/fakta-for-hoppare/forsakring for more details.

Kan jag som bokar dag och tid för hoppet sätta en annan person som kontaktperson?

Yes, it is possible to specify a different person as the contact for your reservation however, it´s very important that their contact details are correct so that they receive the text message (SMS) we send 2 hours beforehand with information about whether the jump will go on as planned or if it needs to be rescheduled. Also make sure that they fully understand our reservation procedures and how to travel to Gryttjom.

Kan jag ta med min egen Gopro under tandemhoppet?

Unfortunately, we don't allow any type of personal camera or mobile phone on the jump. For everyone's safety, tandem passengers aren't allowed to bring anything with them in freefall. If you'd like to have photos/video of your jump then you are welcome to choose it as an option when reserving the day/time for your jump.

Kan min polare som följer med på hoppdagen köpa ett hopp och foto/video på plats?

Säg till direkt när ni kommer fram att ni skulle vilja vara fler, om det finns lediga sloter kan det gå att lösa direkt. Är det fullbokat kan det ibland gå att lösa med ompusslande och lite extra väntetid. Det bästa är såklart att säga till din polare långt innan att det är inget att fundera över, så bokar ni in det redan vid första bokningstillfället! 🙂

Kan jag boka foto/video på plats?

Vi kan inte garantera att vi har tillgång på fotografer om ni köper foto/video på plats men det går ofta att lösa. För att vara säker på att få foto/video, boka in det redan vid bokningstillfället.

Har ni grupprabatter?

Please contact our customer service by telephone or email to get information about group rates.

Rulla till toppen