Nyheter

Platsannons DZ Manager

IMG_3367 (1)

Stockholms Fallskärmsklubb söker DZ manager!

Nu har du möjlighet att söka jobbet där du får spendera tid i vårt vackra Gryttjom och vara med och arbeta med att lyfta vår verksamhet till skyarna.

Stockholms Fallskärmsklubb är en ideell förening, som i första hand drivs genom medlemmarnas ideella engagemang. För att klubben ska kunna garantera den omfattande verksamheten för såväl tandem- som sporthoppning, har vi även behov av anställda som har huvudfokus på vår verksamhet.

Stockholms Fallskärmsklubb söker nu en medarbetare på 100 % för en tillsvidareanställning. Styrelsen för Stockholms Fallskärmsklubb kommer vara din arbetsgivare och arbetsledare.

I arbetet kommer du att få fylla skorna som Stockholms Fallskärmsklubbs DZ manager. Det innebär ett arbete med planering och utförande av verksamhetens olika delar; läger-, tandem- och elevverksamhet samt kurser, event, tävlingar, manifest och hopplederi.

Du kommer även att få arbeta med marknadsföring och jobba för att Stockholms Fallskärmsklubb ska synas och vara så attraktivt som möjligt och möta kunder och hoppares önskemål för en trevlig och givande vistelse i Gryttjom. Du får jobba med både nya och erfarna hoppare samt möjlighet att både lära och lära ut från aktiva inom vår sport.

Du kommer att vara en viktig del i att skapa en hållbar verksamhet och arbeta för ökad effektivitet och kvalitet inom de olika områdena samt en ekonomisk hållbar verksamhet. Dessutom kommer du att få vara med och utveckla dokument för arbetsledning inom olika områden samt statistik för att följa verksamheten.

Som DZ Manager kommer du att vara klubbens ansikte utåt och vara en viktig länk i kontakten med tandemkunder, gästhoppare, nya elever och våra egna medlemmar. Du kommer vidare få lära dig arbetet som manifestor och tandemvärdinna/-värd och utgöra ett stöd och trygghet för klubbens ideella personal.

Arbetsuppgifterna styrs av verksamhetens behov. Kontakta gärna styrelsen för en mer specificerad arbetsbeskrivning. Du kommer att ha ett nära samarbete med klubbens behovsanställda verksamhetskoordinator som arbetar under pågående säsong.

För att ha möjlighet att göra ett bra arbete tror vi att du uppfyller följande:

Krav
God kännedom om fallskärmshoppning.
Mycket god planering- och struktureringsförmåga.
Mycket god samarbetsförmåga och förmåga att vägleda andra människor i olika arbetsuppgifter.
Förmåga att vara flexibel och hjälpa till där verksamheten kräver det.
Du ska klara av att periodvis kunna hantera stressiga situationer.
God förmåga att uttrycka dig i skrift.

Meriter
Erfarenhet av liknande administrativt arbete.
Erfarenhet av kundservice.
Vana av att arbetsleda andra.
Erfarenhet av arbete i manifestet.
Erfarenhet av arbete som värd/värdinna i tandemstugan.

Lön: Fast månadslön
Anställning: Tillsvidareanställning
Tillträde: Snarast
Ansökan: Frågor och ansökan skickas till styrelse@skydive.se. Intervjuer sker löpande.
Kontaktperson: Ordförande, Catharina Gilljam, ordforande@skydive.se

Vi använder cookies för att ge dig den bästa online-upplevelsen. Genom att godkänna accepterar du användningen av cookies i enlighet med vår cookie policy.

Scroll to Top
Share via
Kopiera länk